Saturday 7 May 2011

1st Post

Salam & Hye
Aku tak sure lagi apa yang aku nak buat dengan blog ni. So, aku just jadik blog ni sebagai blog rojak. Apa yang aku nak post, aku post lar. Untuk post yang pertama ni, aku nak cerita serba sikit pasal game Counter Strike. Mostly, ramai yang tahu pasal game ni. So, kalau nak info lebih lanjut. Google ja lah k. :p

Counter Strike 1.6 (5vs5) 


Cara main special skit,  sebab mostly CS players yg betol2 serius main 5vs5 ni ada gadgets. Antara gadgets yang slalu diorang guna....




Gaming Mice

Razer Naga Epic (USD 129.99)

Gaming Audio (Headset)
 Razer Megalodon (USD 149.99)

Gaming Mouse Mats
Razer Ironclad (USD 59.99)


Ni antara gadgets penting untuk CS players (yang betol2 serius). Buat masa ni aku hanya post RAZER ja la sebab gadgets RAZER ni memang la femes. Persoalannya, adakah RAZER nie betol2 bagus or just sekadar nama?

Aku malas lagi nak merepek, maklum la. First post. :p

No comments:

Post a Comment